اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۹۹

طرح مشوق بیمه ای برای کارفرمایان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ , بازدید: ۱۶۲۱
در طرح مشوق بیمه ای حق بیمه سهم کارفرما بعلاوه ۳ درصد سهم بیمه بیکاری(جمعا به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزدتعیین شده از سوی شورایعالی کار) که در چهارچوب این دستورالعمل ماهانه از سوی دولت (دستگاه هماهنگ کننده ) به حساب کارفرما واریز می گردد. این معافیت به ازای هر نفر نیروی جدید حداکثر ۲ ماه برای کارفرمایان لحاظ می گردد.

 

همکار گرامی به استحضار می رساند

حسب نامه شماره 143986 مورخ 10/8/1399 وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی و اجرای مشوق بیمه ای کارفرمایان از تاریخ 1/9/1399 برای ایجاد تحرک بخشی بیشتر و رونق بازرا کار و کاهش اثرات منفی بیماری کرونا بر بنگاه های اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال برای ترغیب و تشویق کارفرمایان به استفاده از نیروی کار جدید( فارغ التحصیل دانشگاهی دارای مدرک لیسانس و بالاتر ) دستورالعمل اجرایی  طرح مشوق بیمه ای جهت اطلاع اعضای محترم اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران اعلام می گردد.

 

در طرح مشوق بیمه ای حق بیمه سهم کارفرما بعلاوه 3 درصد سهم بیمه بیکاری(جمعا به میزان 23 درصد حداقل دستمزدتعیین شده از سوی شورایعالی کار) که در چهارچوب این دستورالعمل ماهانه از سوی دولت (دستگاه هماهنگ کننده ) به حساب کارفرما واریز می گردد.

این معافیت به ازای هر نفر نیروی جدید حداکثر 2 ماه برای کارفرمایان لحاظ می گردد.

جهت دریافت دستورالعمل لینک زیر را کلیک نمایید

https://moshavegh.mcls.gov.ir/encouragement/mo/mcls/downloadrull?1611127735

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016